EVO REČIOD NEKIH PESMI


Lana Jurčević - Od kad te nema

Ti si taknuo najtanje živce u meni
I pokazao najljepše lice ljubavi
Zapalio vatru koja se sad ne gasi
A onda nestao kao da nikad te nije ni bilo tu

Od kad te nema u mom životu
Sve je poprimilo žalostnu notu
Nebo je sivo ko oči tvoje
samo je magla uvijek iste boje

Od kad te nema ovdje kraj mene
Moje je cviječe suho i vene
Osječam valjda zlo mi se sprema
Jer ja sam bolna odkad te nema

Ja pokušavam spasiti ponos ljubavi
Zato ne idem na ista mjesta gdje i ti
I neču lagati kako sam pogrešno nazvala tvoj broj
Samo ču moliti boga da mi te vrati da budeš moj




Smeels Like Teen Spirit

Load up on guns
bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored and self assured
Oh no, I know a dirty word

Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto, an albino
A mosquito, my libido
Yea!

Hey!
Yea!

I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto, an albino
A mosquito, my Libido
Yea!

Hey!
Yea!

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was to find
Oh well, whatever, nevermind

Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto, an albino
A mosquito, my libido
A denial, a denial
A denial, a denial
A denial, a denial
A denial, a denial
A denial!


Where did you sleep last night

My girl, my girl, don't lie to me
Tell me where did you sleep last night

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, where will you go
I'm going where the cold wind blows

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through

Her husband, was a hard working man
Just about a mile from here
His head was found in a driving wheel
But his body never was found

My girl, my girl, don't lie to me
Tell me where did you sleep last night

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, where will you go
I'm going where the cold wind blows

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, don't lie to me
Tell me where did you sleep last night

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, where will you go
I'm going where the cold wind blows

In the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night through


Rihanna - Unfaithfull

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
cause it seems that wrong
really loves my company

Hes more than a man
and this is more than love
the reason that this guy is blue
the clouds are rolling in
because I'm gone again
and to him I just can't be true

and I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer

I feel it in the air
as I'm doing my hair
preparing for another day
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
as if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A liar didn't have to tell
Because we both know
where I'm about to go
and we know it very well

cause I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why


Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer

His trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer (a murderer)
No no no no
Yeah yeah yeah


image hosting file



Avril Lavigne - Complicated

Uh huh, life's like this
Uh huh, uh huh,
that's the way it is
Cause life's like this
Uh huh, uh huh that's
the way it is

Chill out whatcha yelling' for?
Lay back it's all been done before
And if you could only let it be
you will see
I like you the way you are
When we're drivin' in your car
and you're talking to me one
on one but you've become

Somebody else round everyone else
You're watching your back like
you can't relax
You're tryin' to be cool you
look like a fool to me
Tell me

Why you have to go and make
things so complicated?
I see the way you're acting like
you're somebody else gets me frustrated
Life's like this you
And you fall and you crawl and you break
and you take what you get and
you turn it into honesty
and promise me I'm never
gonna find you fake it
no no no

You come over unannounced
dressed up like you're
somethin' else
where you are and where
it's at you see
you're making me
laugh out when you
strike your pose
take off all your
preppy clothes
you know you're not
fooling anyone
when you've become

Somebody else round
everyone else
Watching your back, like
you can't relax
Trying to be cool you look
like a fool to me
Tell me

Why you have to go and
make things so complicated?
I see the way you're acting like
you're somebody else gets me frustrated
Life's like this you
and You fall and you
crawl and you break
and you take what you
get and you turn it into
honesty
promise me I'm never gonna
find you fake it
no no no

Chill out whatcha yelling for?
Lay back, it's all
been done before
And if you could only let it be
You will see

Somebody else round
everyone else
You're watching your back,
like you can't relax
You're trying to be cool,
you look like a fool to me
Tell me

Why you have to go and make
things so complicated?
I see the way you're acting like
you're somebody else gets me frustrated
Life's like this you
and You fall and you crawl
and you break
and you take what you get
and you turn it into
honesty
promise me I'm never gonna
find you fake it
no no

Why you have to go and make
things so complicated?
I see the way you're acting like
your somebody else gets me frustrated
Life's like this you
You fall and you crawl and you break
and you take what you get and
you turn it into honesty
promise me I'm never gonna
find you fake it
no no no


Rascall Flatts - What Hurts The Most

I can take the rain
On the roof of this empty house
That don’t bother me
I can take a few tears now and then
And I just let ‘em out
I’m not afraid to cry every once in a while
Even though goin’ on with you gone still upsets me
There are days every now and again
I pretend I’m okay
But that’s not what gets me

Chorus

What hurts the most
Was being so close
And havin’ so much to say
And watchin’ you walk away
And never knowin’
What could’ve been
And not seein’ that lovin’ you
Is what I was tryin’ to do

Blog images


It’s hard to deal with the pain
Of losin’ you everywhere I go
But I’m doin’ it
It’s hard to force that smile
When I see our old friends and I’m alone
Still harder gettin’ up, gettin’ dressed, livin’ with this regret
But I know if I could do it over
I would trade, give away
All the words that I saved in my heart
That I left unspoken

Not seein’ that lovin’ you
That’s what I was trying to do
Oooo, Oooo, Oooo



ZOMBIE

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Another mother's breakin',
Heart is taking over.
When the vi'lence causes silence,
We must be mistaken.

It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,

MySpace


And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh,

MY IMMORTAL

I'm so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
i wish that you would just leave
because your presence still linger here
and it won't leave me alone

These wounds seem to heal
this pain is just too real
there's just to much that time cannot erase

when you'd cry i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now i'm bound by the left behind
your face is haunts my once pleasant dreams
your voice is chased away all the sanity in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

i've tride so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
i've been alone all along


BRING ME TO LIVE

How can you see into my eyes like open doors
Leading you down into my core
Where I´ve become so numb
Without a soul
My spirit´s sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

(Wake me up) Wake me up inside
(I can´t wake up) Wake me up inside
(Save me) Call my name and save me from the dark
(Wake me up) Bid my blood to run
(I can´t wake up) Before I come undone
(Save me) Save me from the nothing I´ve become

Now that I know what I´m without
You can´t just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

(Wake me up) Wake me up inside
(I can´t wake up) Wake me up inside
(Save me) Call my name and save me from the dark
(Wake me up) Bid my blood to run
(I can´t wake up) Before I come undone
(Save me) Save me from the nothing I´ve become

Bring me to life
I´ve been living a lie
There´s nothing inside
Bring me to life

Frozen inside without your touch
Without your love, darling
Only you are the life among the dead

All of this time, I can´t believe I couldn´t see
Kept in the dark, but you were there in front of me
I´ve been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
Without a thought, without a voice, without a soul
Don´t let me die here
There must be something more
Bring me to life

(Wake me up) Wake me up inside
(I can´t wake up) Wake me up inside
(Save me) Call my name and save me from the dark
(Wake me up) Bid my blood to run
(I can´t wake up) Before I come undone
(Save me) Save me from the nothing I´ve become

Bring me to life
I´ve been living a lie
There´s nothing inside
Bring me to life







Image hosted at bigoo



Ova je pjesma za moju Rahelicu.....

Sve su Slovenke, jodl-jodli
Ko manekenke, jodl-jodli
Sve su Slovenke, jodl-jodli
Ne možeš pogled sa njih skinuti


Svuda po svijetu, u zimi i ljetu,
ja sam ljubio
Na ljubav se kleo, u auto sjeo
i izgubio
Al' jednom sam bio,
i pivo pio,u toj dolini
I pogled ne mog'o ja skinut sa nje,
mama spasi me!

Svuda po svijetu,
i kontinentu, sam putovao
Nikada nisam zbog ljepih
žena ja ludovao
Al' jednom sam bio,
i pivo pio, u toj dolini
I pogled ne mog'o ja skinut sa nje,
mama spasi me!



VICEVI

Pita učiteljica: Djeco je li vam itko u porodici umro od sexa?
Javlja se Perica: jest kod mene baba.
Učiteljica: A koliko ti baba ima godina?
Perica: 86!
Učiteljica: Pa kako onda?
Perica: Pa pala s tavana i sva se SJEBALA!!!

Student konačno smotao jednu koleginicu,
pa je upita...
- Jesam li ti prvi, draga?
- Naravno da jesi... samo mi nije jasno zašto svi muškarci
uvijek postavljaju isto pitanje?

Zasto Mujo ima nos pun perja??
Smrkao je koku.


Pijani ste, oči su vam crvene,-upozorava policajac vozača.
Ako ćemo se vrijeđati, vama su uši klempave,- odgovara ovaj.

Otišo Mujo doktoru i kaže:
- "Doktore imam strašan problem,
u zadnje vrijeme me niko ne shvaća ozbiljno!"
Kaže doktor:
- "Ma daj..."

IZREKE

- Bolje biti malo lud nego malo pametan.
- Kako bi zivjeli pametni da nema budala.
- Svaka zurba je spora.
- Bogatstvo je kao morska voda; sto je vise pijes sve si vise zedan.
- Brak je gubljenje pedeset posto slobode i dobivanje pedeset posto obaveza.
- Cim kazes da si skroman, izgubio si skromnost
-Ko drugome jamu kopa znaci da je fizicki radnik.
-Ko rano rani znaci da rano ustaje.
-Zena ti je ko parking.
-Ako ne ubacis na vrijeme i kolko treba, gubis mjesto.









KIHALICA...
00:00 ~ 01:00h = želi da zauvijek ostanete zajedno
01:00 ~ 02:00h = nazvat će te
02:00 ~ 03:00h = danas će te se poljubit
03:00 ~ 04:00h = bit će te sretni ako se nađete
04:00 ~ 05:00h = čeka te velika promjena
05:00 ~ 06:00h= sviđaš mu se
06:00 ~ 07:00h = sudar
07:00 ~ 08:00h = najfrendica će te izdati
08:00 ~ 09:00h = imaš konkurenciju
09:00 ~ 10:00h = imat ćeš iskrenu frendicu
10:00 ~ 11:00h = smeđi dečko misli na tebe
11:00 ~ 12:00h = dobit ćeš pismo
12:00 ~ 13:00h = cijeli dan bit ćeš happy
13:00 ~ 14:00h = nije iskren
14:00 ~ 15:00h = želi da hodate
15:00 ~ 16:00h = zabavljat će te se
16:00 ~ 17:00h = vjeran ti je
17:00 ~ 18:00h = prati te sreća
18:00 ~ 19:00h = nikad te neće zaboravit
19:00 ~ 20:00h = očekuje tvoju ljubav
20:00 ~ 21:00h = samo se poigrava tobom
21:00 ~ 22:00h = sanja te
22:00 ~ 23:00h = obožava te
23:00 ~ 00:00h = plavooki te tajno gleda

by:Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

sko=Miscellaneous Icons # 238473

Miscellaneous Icons # 238473


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Cartoon Glitters # 230440

Cartoon Glitters # 230440



Cvili, vrišti, razbijaj i pleši!
Čovjek je rođen da gubi i griješi...
Prokockaj dane, prodivljaj noći
jer jednom se ni to neće moći!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

jo i my sister

Image Hosted by ImageShack.us

my bocke

Image Hosted by ImageShack.us

ja,monika,dina & sanja

Image Hosted by ImageShack.us

ja,grga & sister


Tko sam ja?
Ja sam čovjek....Sabrina...
živim u Prelogu..na ovom
svijetu 15 godina....imam sestru
blizanku...i starijeg buraza...
U duši sam još djevojčica koja
možda ne shvaća život u potpunosti...
Mrzim biti tužna i gledati druge dok su tužni...
najsretnija sam kad oko sebe imam ljude
koje volim i koji mene vole...ubija me
nepravednost, laž,mržnja,sebičnost,
preseravanje....ovisna sam o žvakačama,
mobitelu..idem u opću gimnaziju u Prelogu...
Ljubav...konačno imam sreće u ljubavi....
imam dečka kojeg volim najviše
na svijetu i za ništa na svijetu
ne bih ga mjenjala.....
Volim svoju obitelj,motore,speedway,
more,sunce,ljeto,....
Svaki put kad gledam Titanic se
rasplačem.....volim svoje prijatelje bez
kojih moj život ne bi imao smisla....
mnogi mi kažu da sam jako osjećajna....
ponekad predobra prema drugima....
najsretnija sam kad mogu nekom na
lice vratiti osmijeh....
..obožavam se smijat....zvuk gitare...
ipak sam ja samo još jedan
čovjek na ovom svijetu...
autorica ovog teksta:
Takva je kakva je.
Katkad se ne podnosi
a katkad se obožava.
Katkad se previše
opterećuje sitnicama.
Voli se.
Za druge se
nipošto ne bi željela
mijenjati.
Drugi vole i poštuju
njihovu Sabrinu jer ona voli njih.
Često nasmijana
isto tako i tužna.
(često mijenja
raspoloženja.)
Živi za sebe.
Katkad ne shvaća svijet.
Pa poželi nestati.
Ali uvijek je do sad ostala.
Još je tu.
Ponekad joj više
odgovara samoća
za razmišljanje.
Luda je za frendovima.
Nezna što bi bez njih.
Voli čokoladu mmm.
svoje stwari.
Depresiju liječi čipsima od paprike i čokoladom.
Obožava nositi starke.
Želi biti drugačija.
Ne bi mogla
živjeti bez svojih 4
najboljih frendica.
Naj instrument :
gitara.
Brzo ju možete iživcirati.
svoj stav?
Mrzi kad ju kopiraju.
Ne svrstava se nikamo.
Puno očekuje od sebe
i svojeg života.
Živi u svojem svijetu.
Ne razumiju ju svi .
Ne voli laž.
obične stwari.
dvolične ljude.
roznu boju.
Cajke.
Ne voli kad je netko
nešto što nije.
Zaljubljive je naravi.
Voli biti ono
što zapravo je.
Sviđaju joj se
dugokosi dečki.
(postoje i iznimke.;))
Najljepša boja joj
je crna.
Ima svoje ponašanje.
i ljenčina je.
Neozbiljna.
Antitalent za brojeve.
Ona je ona.
i drugi je takvu vole.

,.evo,to bi bilo ukratko o meni.,.


FrEnDoVi:antolek,marino,tito,mihael,
sino,sačer,majk,
kafu,kujac,luka,hižman,vok,
molek,domić,grga,lisjak,mic,luka,jurica..
uglwnom puno ga ih...
FrEnDiCe:sanja,naty,monika,rahela,
klara,maja,ruta,
barbarara,aida,meori,valjica,gaby,ina,lea,
ana,marina,ema i ema,sanja n.,tamchy,
megy,monika r.,barbara s.,cija,pepa,tina,viki,…


Malo o ljudima koji mi život znače: (nemrem baš se napisati, tak na kaj nekomo bed)

MONIKA:the best frendica… neznam kaj bi bez nje...ženska je suuuper…se joj morem reči…polek nje nemrem biti v bedu…puno puno jo voljim…

SANJEK-suuper frendica....nemre minoto biti stiha,stolno se nekaj zlevlje.ma legenda je.puno puno jo woljim

RAHela: joko,joko ozbiljna bocka…… malo morgen….nemre biti nit sekundo na miro i kaj se nebo cepala… suuuper je…voljim jo....takvih kak je ona ga već ne na sveto... legenda...

KLara: bocka isto kak i rahela….super frendica…ženska je luda…i njo puuno voljim

KUjac:suuuuper dečko… provi frend…...v zodnje vreme ga močijo nekši ljubavni jadi,al neje ona(ti znoš koja)toga vredna…

SIster: kaj nebum njo slučajno zabila….. kaj bi jo bez svoje sisterke blizanke…obožavam jo srditi…a nejbolje je od sega je da navek prepišem dz od nje (kaj se bom jo soma močila kad je lefkeše prepisati)……njo jaaaako voljim…..

Hižman:ok dečko...sam mi negda tak zdigne živce...pogotovo dok nekomo govori nekaj kaj je ne istina...

Majk:super frend...znom ga od petog razred jer je prije živel v svetom križu.obožavam poslušati dok govori po tom svetokriževskom jeziku…dober dečec...
AntoLek-lićina i pol...igra za međimurje...veeeelka faca,al sam v njegvi glovi....nori je za Thompsonom...dober dečec...
MaRINo-bibi,bibo,boba,marijan il kak već očete...e lik je zokon...obožavam ga srditi...
SaČeR-čuča=)))))))).....dober dečec...dober frend
TiTO-e dečko je stvarno vredo...se mo moreš reći ak ka se na zlejal pred nekim....joko dober frend...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanjek,jo ,šela i sila:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jo i sister pred nekih 14 let


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace





MySpace

MySpace




Image hosting

Image hosting




image hosting for myspace

image hosting for myspace



Friendster

Friendster






Tek sad shvaćam koliko te nisam imala.
Tek sad shvaćam kolko nisi bio moj.
Tek sad shvaćam prazninu.
Tek sad shvaćam što si mi govorio.
Tek sad čujem ono što nisam htjela čuti.
Tek sad shvaćam koliko je razum nemoćan.
Tek sad.

PRETVARANJA
naše noge nose mrtva tijela
koja se pretvaraju da su živa
propali smo patnici
čije se priče ne pričaju
žudeći za srećom
umiremo sami.

NE PONAŠAJ SE
KAO DA SAM KRIMINALAC
OSUĐEN NA BEZUVJETNU
VJERNOST
TEBI!!

MUŠKI PONOS
Zar je bitno u zivotu tko ce prvi prici?
Tko prvi nazvati?tko sa ponosa sici?
Zar je bitno uvijek macho biti?
Cekati,trpjeti i alkohol piti?

Zar nije ljepse preko ponosa prijeci
Reci oprosti,ponos srcem sasjeci
Grijesiti je ljudski
Oprastati bozanski
Zato umri muski
Ne ljubi poganski....

Nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
Nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
I kad ti srce sve sumnje sabere
Ne daj da te ponos do srzi razdere
Nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
Jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....


ŽIVOT
Život je prilika - iskoristi je
Život je ljepota – divi joj se
Život je san – učini ga stvarnim
Život je izazov – suoči se s njim
Život je zadatak – izvrši ga
Život je igra – igraj je
Život je dragocjen – njeguj ga
Život je bogatstvo – čuvaj ga
Život je ljubav – uživaj je
Život je tajna – pronikni je
Život je obećanje – ispuni ga
Život je himna – pjevaj je
Život je borba – prihvati je
Život je avantura – usudi se
Život je sreća – zasluži je
Život je život – brani ga



01:01 VOLI TE
02:02 ZELI TE POLJUBITI
03:03 ZELI DA BUDETE ZAJEDNO
04:04POZVAT CE TE NA SPOJ
05:05 ZELI SAMO TEBE
06:06 OSJECA VISE NEGO STO POKAZUJE
07:07 CRNI DECKO MISLI NA TEBE
08:08 VARA TE
09:09 SMEDI DECKO MISLI NA TEBE
10:10 SVIDAS MU SE
11:11 LLUD JE ZA TOBOM
12:12 SREST CES GA
13:13 NE MOZE BEZ TEBE
14:14 VOLI TVOJE OCI
15:15 TI SI MU JEDINA
16:16 TAJNO TE PROMATRA
17:17 LJUBOMORAN JE
18:18 IMA CURU
19:19 DOBI CES SMS
20:20 NAZVAT CE TE
21:21 SAMO DOBRI PRIJATELJI
22:22 FALIS MU
23:23 PLAVI DECKO MISLI NA TEBE
00:00 SANJA TE



Miris proslosti,
miris minulih dana
i ... miris tuge...

Sve mirise na davne snove,
sve mirise na tuge nove.

Mirisi se mijesaju,
mirisi se spajaju;
neke nove tuge
mome srcu opet daju.

Mirisi...
Mirisi svuda a osjetim ih samo ja
i niko ne zna za njih
osim mene
i moje sjete snene...

Miris proslosti.
Miris minulih dana.
Miris tuge!

Kada nam smrt postane,
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.
Kad ispružimo ruku prema ,
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj,
života izgubi draž.
I prije no što izgubimo,
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor,
smrti i bespuća tame.
Zar zbog nemoći pronaći sebe,
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše
što u smrti potraži spokoj



Cjelom svijetu možda si samo jedna osoba,
ali jednoj osobi ti si cijeli svijet.

Nikad nećeš znati koliko nekoga voliš,
tako dugo dok ga ne izgubiš.

Iza svake kučke postoji dečko,
zbog kojeg je ona to postala.

Razum mi govori da odustanem,
ali moje srce mi to ne dozvoljava.

Potrošit ću cijeli život misleći na tebe.

Suze padaju zauvijek unutar slomljenog srca.

Želim biti razlog tvog osmijeha na licu.

Kada nam smrt postane,
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.
Kad ispružimo ruku prema ,
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj,
života izgubi draž.
I prije no što izgubimo,
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor,
smrti i bespuća tame.
Zar zbog nemoći pronaći sebe,
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše
što u smrti potraži spokoj

zar je bitno u zivotu tko ce prvi prici?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sici?
zar je bitno uvijek macho biti?
cekati,trpjeti i alkohol piti?

zar nije ljepse preko ponosa prijeci
reci oprosti,ponos srcem sasjeci
grijesiti je ljudski
oprastati bozanski
zato umri muski
ne ljubi poganski....

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....

I vristala bih kada te vidim...

Kada se sjetim poljubaca tvojih
koje sada utiskujes tko zna kome;
dali iz razloga istih kao meni tada...

Kada grlis neke kao mene nekada..
pitam...dali je pozuda istinita...
i koja je uostalom bila lazna...

Kada ljubav dajes...
kao srcu mome sto si davao...
ili si i te trzaje poklonio nekome...

sto je zivot doli ljubav?
bez ljubavi nisi budan
uspavan si sjetan i tuzan
izvor zivotu prijeko nuzan...

nema veze da li me vara?
zato ljubav ima cara
jer se za njega boris
i boga molis
nije bitno jer ga volis...

samo samouvjereni nisu ljubomorni
ne dozvoli da te ljubav umori
ljubavni su siroki drumovi
iskreno ljube -nesebicni umovi!

Kiša se spustila jutros do grada maloga,
došetala do moje ulice
i donijela mi tugu na dar!
Tugu sam stavila u ruke svoje
malo da pišem tužne pjesme,
malo tuge u oči,
imalo sam te tuge stavila u srce
da se moja ljubav ne preplaši
prevelike sreće i pobjegne..
Kiša je dugo šetala po sobi mojoj,
razgledala je slike stare
i moje spomenare!
Pitala me kakao su njene sestre suze,
odgovorila sam joj da sad dolaze često.
Na odlasku me pitala kiša
što da donese za sljedeći put
a ja sam rekla da mojoj duši
sad bola treba mnogo više..

Došao si mi u mislima,
...rano...ovoga jutra,
Kao i svakoga prethodnoga...

Rodila se misao...
No,kratkotrajna i
Sjetna bješe ona.

Rasplinula se poput
Rose sitno istkane
Na mekoj paukovoj mreži,
Odnesene prvim jutarnjim
Povjetarcem.

Kratka bješe,
...
misao mi bolna!



Teško je kad nekoga voliš,
A nisi voljen..
Teško je kad nekoga trebaš,
A njemu nisi potreban..
Teško je kad nekoga želiš,
A on te ne želi..
Tada ti ostane samo da
Plačeš i moliš,
Da potajno patiš….
I voliš….

Oprosti što sam živa
I što sam uvijek iskrena bila,
Možda nisam trebala
Al ja sam na sve drukčije gledala.
Sad ti zadnju pjesmu pišem
I od tuge i boli jedva dišem..
Što mi je na duši ne mogu reći
Jer srce će još više peči.
Ali jedno znaj
Ovo je moj oproštaj..
Znam, bila sam teška
Drž' se bila sam ti greška..
Budi sretan, zavoli nju,
Uživaj u njenom zagrljaju.
Vidim da uz mene ne možeš sretan biti
I zato mi to nemoj kriti.
A sad ti još jednom 'zbogom' kažem
Al nemoj misliti da lažem, jer
Vidim da me neželiš blizu sebe
Iako mi je još stalo do tebe..
Kad te na ulici vidim reći ću ti samo 'zdravo'
I onda otići premda će mi biti žao.
Prolazit će mjeseci, godine,
A ja ću trpjeti od svoje savjesti prodike..
U hladan grob tiho ćemo leći ,a
Srce će me i dalje peći, al više nas neće biti
A ja se neću morati od nikoga kriti..
U raju di se sunce budi
Možda se budemo voljeli kao duše
Kad nismo kao ljudi...



Sada nakon tolko vremena znam,
ti si bio onaj netko.
Bio si netko tko mi je ušao u život
iznenada i poremetio ga.
Bila sam sretna s tobom
i uživala u životu,
a onda si otišao
i odnio sreću i taj nemir...
...još uvijek sam sama
i živim onaj stari život
u nadi da ćeš se vratiti...
Pitam se kako da te prebolim?!
Kako da zaboravim tebe
koji si mi bio sve,
tebe za koga sam bila spremna
i život dati.
Zbog kojeg sam sve žrtvovala
i zamalo sve izgubila.
I što sam time dobila; ništa!
Otišao si i ostavio me samu
a voljela sam te ludo.
Plakala sam noćima zbog tebe
i nikog više nisam voljela,
jer s tobom je one večeri
otišlo i moje srce.
Moja duša je sada ispunjena bolom,
očajem i samocom
Oduzeo si mi snagu i sreću,
oduzeo si mi volju za životom.
Oduzeo si mi sve
i pitam se kako te još uvijek volim???



PiTaLi Su NaS DaLi Se VoLiMo...
Ja SaM RekLa:˝Da.˝,a Ti Si ŠuTi0...
PiTaLi sU NaS DaLi ĆeMo Se RaSTaTi...
Ja SaM ReKLa:˝Ne.˝,a Ti Si ŠuTi0...
RaSTaLi Sm0 Se....
PiTaLi sU NaS DaLi NaM jE Ža0...
Ti Si ReKo:˝Ne.˝,a Ja SaM ŠuTjeLa...



¤TeŠkO Je mRzItI OnOg kOmE Si sRcE DaO,
TeŠkO jE NaStAvItI kAd sI JeDnOm sTaO.
TeŠkO Je PrOćI pOrEd nEkOg tKo tI Je bIo sVe
TeŠkO Je vOlJeTi i rEćI Ne¤


¤..KaD bIH lJUbaV svOJu
SuzamA moRala dOkazAti
PlakAla bIh DAn I noC..
Ali sUZe svOJe
NikaD isPLakaLa nE bIH...
Jer Te vOlim KaO....
BOlEsnIK sVojU posLJedNju....
...NocH....¤


¤VoLi, zHivi, razBiJaj i pLesHi
jer cHovjek jE rodJen da gubi
i grijesHi. ProkocKaj daNe
i ispijaj nocHi jer jednom
to visHe necHesh
mocHi...¤


¤..PISAT ČE NA MOM
GROBU ;
" Nije ju smrt boljela,
jer se ubila zbog onog
koga je iskreno voljela...¤


¤...to što imaš danas čvrsto
zagrli...
...jer možda več sutra to ces izgubiti...¤


¤...HtJeLa sAm pLaKaTi aLi sUzA NiJe bIlO,
hTjElA SaM Te zVaTi AlI gLaS NiJe hTiO,
hTjElA SaM Ti rEćI VoLiM Te,
AlI SaM Ti rEkLa,
iDi mOlIm tE...¤


Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" -
On odgovori-Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
On odgovori-Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori-Ne!
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaze joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!"


Plačem prvi put
Noćas prvi put plačem zbog tebe.
Tople suze griju moje hladno lice,
a što će ugrijati moje srce?
Ono je hladno kao kamen,
razbijeno kao staklo.
Pred očima mojim,
u mislima mojim, tvoje oči...
Pokušavam se sjetiti usana,
tako blagih, tako niježnih...
Ali siječanja blijede,
nestanu kao magla,
u prohladnoj jesenjoj noći...
Gdje si???
Želim te zagrliti, poljubiti...
Ali, kako zagrliti vjetar,
kako poljubiti maglu???


JEDNOM KAD NOĆ...
Jednom kad noć ukrade nebu sve što
si voljela na njemu,
bit će ti žao,bit će ti žao,što nisam tu,
ruke pamte samo ljubav najbolju.
Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti,suze će srcu
šapnuti da je pogriješilo,
jer nije ostalo tamo gdje jedino voljelo.
Kad tuga jednom na vrata dođe,
a samoća zaboli hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti.
Bili smo jednom najbolji,o nama su priče pričali,
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti,
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi...



10. ZAPOVJEDI LJUBAVI

1) Ne zaljubi se nikad preko ušiju
2) Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti
3)Cijeni ga,al sebe uvijek više
4) Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5)Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da
vidiš koliko mu je stalo
6) Zakasni na sastanak bar pola minute
7)Nemoj puno,ali kad vidiš da ljubav slabi,
napravi ga ljubomornim
8)Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9)Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10) Ali, ako želi kraj ljubavi,
ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom
na licu, kao da je to nešto
što si oduvjek čekala!!!!

OČi SU Mi Ši*SRCE SE UMORiLO,
SRCE ViŠE NE ŽELi KUCATi ZA
BiLO KOGA, SRCE jE ZASPALO NA
TREN, ALi NE BOj SE DjEVOjČiCE,
ZAKUCAT ĆE KAD SE NAjMANjE
NADAŠ ...ROM OTVORENE...

...Ljudi će zaboraviti što si rekao...
Zaboraviti će što si učinio..
Ali nikada neće zaboraviti kako su se
uz tebe osjećali...

"I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer..."

"Lonely Day"

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
It's a day that I'm glad I survived

Sweet Child O' Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that
special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me
of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine



Miris proslosti,
miris minulih dana
i ... miris tuge...

Sve mirise na davne snove,
sve mirise na tuge nove.

Mirisi se mijesaju,
mirisi se spajaju;
neke nove tuge
mome srcu opet daju.

Mirisi...
Mirisi svuda a osjetim ih samo ja
i niko ne zna za njih
osim mene
i moje sjete snene...

Miris proslosti.
Miris minulih dana.
Miris tuge!


Kada nam smrt postane,
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.
Kad ispružimo ruku prema ,
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj,
života izgubi draž.
I prije no što izgubimo,
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor,
smrti i bespuća tame.
Zar zbog nemoći pronaći sebe,
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše
što u smrti potraži spokoj



Ako me ostaviš…
Ja neću plakati…
Samo te jedno molim…
Voli je kao što si i mene
volio…
svoju tugu u srcu ću kriti…
i nemoj se bojati…
jer tuđa neću biti…
njoj pokloni svoje noći…
ljubav joj daj svu…
mene ne spominji jer…
ja nisam više tu…
nikad nemoj pitati…
za mene…
zaboravi djevojku koju…
si voljenom…
zvao…
zaboravi smeđu kosu…
koju si na vjetru milovao…
zaboravi oči smeđe…
u kojima si suze brisao…
zaboravi moje usne…
koje si ljubio…
zaboravi tijelo koje si volio…
zaboravi ime moje…
i sve što te podsjeća na mene…
samo jedno pamti:
˝Voljela sam tebe, dala ti sve,
sada odlazim jer znam da
izgubila sam te…odlazim iako
te volim, za ljubav tvoju ja
neću da molim!!!















Moj sprovod...

Kada budem umrla, ne palite mi svijeće
jer nitko za mnom plakati neće.
Samo će zvona zaplakati jače:
"Umrla je djevojka,nema tko da plače!"
Kada budem umrla,nek sprovod bude mali:
nekoliko prijatelja i svećenik stari...
Nitko za mnom suze neće liti,
i poslije mene sve će isto biti....
Ako doživiš pogreb moj,
dođi,
isprati me posljednji put...
Ostani zadnji,poslije svih,
ja volim te
i dok trunem,volim te više od njih.
Voljela sam te ludo,
to ne mogu kriti,volim i sada,
ali to tako mora biti...
Ti si moja bol,moji snovi su uz tebe,i još te volim,
volim tebe!!!



CuRa i deČko voZe se na moToru i dEčKo voZi jaKo brZo....
''MoLim te, uSpoRi.'' kaŽe mu cuRa....
''Ne, ovaKo je zaBavniJe.'' odGovOri joJ deČko....
''MoLim tE...!!''
''PrVo mi reCi da mE voLiš...'' zAtraŽi deČko....
''ZnAš da tE voLim.'' kaŽe mu oNa.....
''ZagRli mE....!!''
Ona gA zagRli, a on joj kaŽe: ''SaDa skiNi moJu kaCigu i sTavi ju sEbi, jeR mene žuLja...'' i oNa to napRavi...
SuTraDan su noviNe piSale o traGičnoJ nEsreĆi koJa se dogoDila jeR je moTor sLetio s ceStE...VoZač je na mJesTu ostao mRtav...a dJevojKa je preŽivjeLa zaHvaLjujuĆi kaCigI...
A što sE zaPraVo doGodiLo?
MlaDić je u voŽnji sHvaTio da su koČnicE otkaZaLe...i da će doŽivjeTi neSreĆu....poŽeLio je poSljedNji put od nje čuti riječi:˝volim te˝.....i posLjeDnji puT osJetiTi njEziN zAgrLjaj....
A oNda joJ je dao svoJu kaCigu jeR ju je voLio i viŠe od svoGa živoTa...







ABECEDA ZA ZALJUBLJENE

A=a što ti misliš da mu značiš?
B=bolje ga se kloni
C=cmizdri za tobom
Ć,Č=čeka te da mu se vratiš
D=dužan ti je objašnjenje,potraži ga sama
E=ekonomična si (to misli o tebi)
F=furi se na tebe
G=gubi mu se ispred očiju,prije nego dobiješ svoje
H=hladan tip
I=iako te vjerno i voli i misli na tebe, ipak te vara
J=juri druge ženske
K=kakva šteta prekinut ćete
L=lud je za tobom
LJ=ljubi te vjerno
M=mjesta za tebe nema u njegovom srcu
N=neće da se prema njemu odnosiš, onako kako ti to želiš
Nj=nježan je prema tebi
O=ostani gdje jesi i doći će k tebi
P=pusti je da ode, nije te vrijedna
R=rado te se sjeća, ali ništa više
S=smeta mu tvoja prijateljica
Š=šali se na tvoj račun
T=tebe voli jedinu makar ih ima više
U=u ostalom što ti misliš ko si ti da bi tebe on volio
V=voli tvoje oči
Z=zovi ga, možda ti dođe
Ž=ženi se odmah, poslije nećeš više moći









adopt your own virtual pet!




NeMoJ nIkOmE nIkaDa
ReČi
dA jE pOsToJaLa JeDnA
*maLa* ...
dA jE biLa TvoJa,
i sVe Ti doPušTaLa,sVe
DaLa...
-->NeMoJ nIkoMe nIkaDa
ReČi
dA sI oTišAo iZ nJeNoG
žiVoTa
kAo tAmA...
-->NeMoJ iM pRizNaTi
niKaD
dA jE *maLa* osTaLa
sAmA...
-->NeMoJ niKoMe
niKaDa ReČi
dA jE pLaKaLa i PaTiLa...
dA sI *maLoJ* zNaČiO,
a NiJe tE vRaTiLa...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA jE pOnOs uNiŠtiO
sVe...
tKo zNa HoČe Li oPeT
biTi sReTnA?
nEmoJ niKoMe ReČi,
MoLim Te...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA *maLa* tReBaLa tE...
i dA jE *maLa* BoJala
sE;
sVeGa ČeGa BoJiŠ
sE...
-->I kAdA gLeDaŠ *maLu* –
oNa gLeDa tE...
i kAdA dRuGe tE žeLe –
oNa nEdA tE...
-->NeMoJ niKoMe
niKaDa ReČi
dA sU Ti GoVoRiLi
dA zA tU *maLu*
nIsI...
-->I nEmoJ iM niKaDa
ReČi
dA sU jE piTaLi:
'zaLjubLjeNa tI sI?' .
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA iM jE MoRaLa ReČi
'nE' ...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA bIo sI jOj sVe...
-->I nEmoJ iM ReČi
kAkO biLe sU tEšKe
NoČi tE;
kAdA sI *maLoJ* uLaZiO
u sNe...
kAdA jE biLa siGuRnA dA
tReBaŠ jE...
-->A Ti sI bIo sReTaN,
nIsI zNaO zA puTeVe
TuGe...
nEmoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA nJeNe NoČi biLe sU
DuGe...
-->NeMoJ iM ReČi
dA jE *maLa* zBoG tEbE
sVe izGuBiLa...
jEr,biLa jE sReTnA kAd
tE poLjuBiLa...
-->I nEmoJ niKaDa niKoMe
ReČi
dA sI *maLu* bAr maLo
VoLio,
dA sI jU zA opRosT
MoLio...
-->SaMo iM rEcI
'ŽaLiTi NeČu' ...
aLi, nEmoJ niKaDa
niKoMe ReČi,
dA nAkOn sVeGa –
*maLa* ŽeLi tI sReČu...
-->I žeLi tE bAr kAo
pRiJaTeLja,
ŽeLi dA kAžEš jOj sVe...
nEmoJ niKaDa
niKoMe ReČi
dA *maLa* niJe mOgLa
tEbI ReČi 'nE'...
-->I nEmoJ iM ReČi
dA *maLa* jOš uViJeK
zBoG tEbE diŠe...
dA *maLa* zBoG tEbE
uMiRe
i zBoG tEbE sTihoVe
piŠe...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA *maLa* zBoG tEbE
sJa...
I nEmoJ iM ReČi
dA tA *maLa* sAm jA...



Volim te...
Volim te jer si nekada bio moj..
Volim te jer si mi oduvijek vjerovao...
Volim te i nakon šta si me povrijedio...

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)

Volim te jer si poseban...
Volim te jer te svi vole...
Volim te jer si se brinuo za mene...
Volim te jer si plakao zbog mene...

I missed you so much that I begged
you to fly here to see me
You must have broke down
because you finally said that you would
But now that you're here
I just feel like I'm constantly dreaming

Volim te jer si i ti mene volio...
Volim te i više nego šta to želim...
Volim te i više nego šta to misliš...
Volim te i zato te ne mogu smatrat prijateljem...


"I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer..."

Volim te ne samo zbog onog što jesi,
nego i zbog onog što sam ja
kada sam s tobom.
Volim te ne samo zbog onog
što si učinio od sebe , nego i zbog
onog što činiš od mene.
Volim te zato što si me oplemenio više
no što bi to mogla bilo koja vjera
i što si me usrećio više no što bi to mogla
bilo kakva sudbina.
Učinio si to bez ijednog dodira,
bez ijedne riječi, bez ijednog znaka.
Učinio si to samim time što si bio to što jesi.
Vjerovatno to znači biti prijatelj.


...

MOJE RIJEČI....

.........Life sucks!!!.........

...ono što te ne dira ne može te ni povrijediti...

... ja polako blijedim, postajem vlastita sjena...

...love is such a sweet sorow, such a beautiful pain and such truthful lie...

...nije teško onome tko je slijep, teško je onome tko vidi...

...kamo god krenuli, kuda god nas putevi vodili, uvijek idemo na jedno mjesto i samo u jednom smjeru



Text Miscellaneous 2 Glitters

Text Miscellaneous 2 Glitters



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Animation Miscellaneous Images

Animation



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
angels14
dinek015
sprej83
playbitches
sanjek
vika
sečan:)

Eii ljudeki!!!!!!!!!


Nakon dwa i neš meseci ewo i mene na bLogu....dogo mie trebaLo....hehe...kak ste mi si?odkud da ja počnem...hmmm...pa ewogac...škoLa je gotowa..ufff konačno...prešLa sam s pet...jaj kaj se woLim faLiti,aL moram maLo kad nit sama neznam kak mi se to desiLo....HeHe.....w soboto,onu prošLu sam z škoLom biLa w saLzburgo...biLo je gEEEEEEEEEEEEnijaLno.....koji su biLi znado o čem goworim....i nznm kaj bi još rekLa...osim kaj sam se zmrzLa...grrrrrrrrrr.......pošto se jA voLim faLiti(ko jo?im kajbi)dobiLa sam nowoga mobača..Lg čokolada..juuuuujjj...i tak to...profačica z powijesti nam je dišLa z škole...=(a tak je zkn bila...za kraj smo joj kupiLi buketa i bibLiju za mLade,pošto ju je taak jako šteLa..čak smo joj i popevaLi onu:za sako dobru reč kaj reči si mi znaLa,za saki pogLed twoj,od sweg ti srca hwaLa...šmjc,šmjc.....čak su i mej sozice išLe..maLo...zadnji sat nam je rekLa da smo najboLji razred kojega je meLa,i da je uwjerena da budo z nas postaLi prawi ljudi...hehe...ak je to istina unda........iiiiiiiii...kaj još moram reči....neznam....možda se zmisLim....biip...je,prešeL je Božić...od newena sam dobiLa parfema....uuuuu kaj Lepo miriši...mmmm...ima moj dečec ukusa...heheh...itak to....i weć je prešLo jeno Leto,otkak sam ja z njim...mwwaa...neznam kak sam uspeLa taak dugo zdražati...hehehe...idem we jo....mda...neznam kaj da weć pišem...pda Ljudeki,komenterajte maLo weć...pussam was se...pozdarfek sema,1.g i mojem maLomu......veeeeeelka puuuuSSSSSSSaa


|četvrtak, 27.12.2007. , 21:22|

| Komentari (19) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.